lördag 23 augusti 2008

Lägga sig i ?

Nu va vi här igen jag så jävla förbannad så jag håller på att spricka nu har dom defenitivt gått för långt. Hon är inte min mamma och kommer verkligen aldrig bli de heller. Nu undrar ni säkert varför jag är upprörd eller jag kallar de inte upprörd utan skit förbannad.
Allt började när dom kom hem från shoppingen då hade dom köpt en bokhylla som jag kunde ha i garderoben för alla mina saker vilket betyder att dom tycker jag har för mycket saker och ska ändra på de, min så kallade värd mamma hade nästan satt ihop den och jag var på väg med alex hem till henne för dom hade sleep over här. När ja kom tillbaka kände jag direkt att nått va helt fel vilket visade sig va helt rätt. Alla mina saker va borta jag kollade i garderoben och vips där va den där förbannade bokhyllan me alla mina saker i Dom hade rört mina saker i MITT rum fattar dom inte vad privatliv är, De är mitt rum inte deras kan dom låta nått vara ifred? tydligen inte Alla kläder låg inkastade på hyllor alla saker på skrivbordet var fint upradade och resten i bokhyllan. Mina godisar och russin jag hade köpt till mig var borta dom hittade ja nere i skafferiet. Jag köpte dom sakerna för mina pengar för att ja skulle ha dom inte för att dom trodde jag hade tagit upp 5 russin pkt av dom. Nej den här gången gick dom för långt imorrn komemr ja ha ett rejält snack me dom. även ringa min Lcc och be henne komma och göra ett exit möte klarar inte av dom här människorna.
Nej nu är ja alldeles för negativ men allt går käpp rätt åt h *vete

Inga kommentarer: