fredag 22 augusti 2008

God Bless America

Va gör ni alla där hemma ? lite tidigt att fråga nu eftersom klockan snart är 6 på morgonen hos er.
Jag ska strax gå och sova lite ska upp imorrn för att posta lite paket hem
och eftersom posten stänger 12 på dan så har jag inget annat val än
att gå upp innan 12.
Jag satt och tänkte på en sak när jag lämna Kendra idag på morgonen
Varje dag klockan 12 spelar dom USA´s Nationalsång så vill du lyssna så är de bara att komma ihåg klockan 12 ^^. Plus att alla Amerikaner verkligen blir patriotiska då lägger höger handen på hjärtat medans sången spelar, rätt gulligt.
En till sak om ni tycker Sverige har jobbiga reklam avbrott 2-3 ggr i ett program så är de inget jämfört med här, för här har dom reklamavbrott var 5:e min och jag skämtar inte de är seriöst de var 5:e el 10:e min. Så de tar ett tag att se ett helt program eller en film.
God night sleep tight

Inga kommentarer: