torsdag 28 augusti 2008

Lättare än ett moln!

Nu är de över Puh! Men de va inte alls något att oroa sig över. Jag verkar ha fått gjort light versionen av de mötet för alla andra ja har hört som gjort den intervjun så ska man säga allt man tycker. Men min lcc hade redan skrivit ner vad min familj tyckte va fel så fick ja skriva min version. Sen va de bara att skriva på sen va de klart mindre än 5 min. Så ska dom ringa från företaget imorrn om vilka "krav" ja har men vågar inte ha nå krav mer än att barnen ska vara under 10 år.
Tack för alla som stöttade mej och mormor va inte orolig de gick bra ^^. Ja klarade de galant och ja hade verkligen Boostat upp mej och intalat mig att ja inte har gjort nå fel.
Så nu är alex på väg att hämta upp mig så ska vi käka och försöka hitta på något att göra här.
Nu är ja så lättat att ja snart flyger iväg på mina moln,ja trodde defenitivt att de skulle vara värre och de va i stort sett den här exit intervjun ja hade bävat för mest.
Nej nu ska ja åka och ha lite ro i min kropp vilketjainte ha haft på ett antal dagar så
tjolahopp alla morgon grisar

1 kommentar:

Mormor sa...

Grattis!
Det gick ju bra på mötet och du mår bättre
Kram Mormor