torsdag 28 augusti 2008

ett kapitel i mitt liv avslutas

ikväll händer de jag ska ha min exit intervju så runt 19.45 (2 på natten svensk tid)kommer min Lcc och ja är nörvös som bara tusan för ja vet att de här mötet inte kommer sluta bra. De kommer vara tårar och elak ordkastning vilke ja inte är van vid. Jag försöker i så stor mån som möjligt att vara alla till lags men som alla redan vet så går de inte. Och ja har även jätte svårt att påpeka någons brister när den personen sitter vid samma bord och får höra allt. Jag fick precis hjärnsläpp och vet inte alls va ja ska säga, varför ja vill byta familj. Jag kommer ta upp massa dåliga saker om dom fast i gengäld kommer dom kasta lika mycke skit på mig.
Nej nu måste ja få lite styrka och mod ikväll och hoppas att de hela går vägen.
De värsta som kan hända är att ja om två veckor sitter på ett plan till Sverige, de skulle verkligen vara surt men så kan verkligheten vara.
Nu får ni önska mej lycka till ikväll så ja verkligen klarar av de här.

4 kommentarer:

sanna sa...

De går bra linda i kväll .Jag ska hälsa så gott från alla jag och nattis försökte ringa i går men inget svar men du jobba väll . Puss och kram mamma ......

Mormor sa...

Ja det går bra i kväll ,du är så stark ,jag håller alla tummar åt dej.Hoppas att Lcc står på din sida,och hjälper dej.Lycka till lilla vän.STOR KRAM FRÅN OSS
MORMOR

Jag sa...

Lycka till med mötet i kväll.
Ta med dig en lapp med de du skriver ner som du vill komma ihåg att säga, de är lätt att man glömmer när man sitter så där.
De är bara att stå på sig så kommer nog allt all lösa sig till de bästa. Tänk positiva tankar, de är många där borta som vill ha en Au-Pair så de ska nog lösa sig.
Skriv o berätta hur de gått så vi kan läsa imorgon när vi vaknar. Kollade om du var online på skype nu men icke så jag försöker ringa imorgon.
Lycka till nu.
Kram från moster Lotta
Marco och Erika hälsar oxå

Anonym sa...

Hej Linda!! Sorry för att jag inte har hört av mig, men jag hopaas du har det bra förutom allt det tråkiga som verkar hända på andra sidan atlanten. Det kommer att gå bra ikväll Linda, jag vet att du kommer att klara det, jag känner det på mig ;) kram kram Maggi