fredag 29 augusti 2008

The Bug guy

Ja i morse var de meningen att ja skulle gå upp klockan 9 och släppa in "the bug guy" dom som ser till att alla äckliga insekter försvinner. Men ja vaknade och låg i sängen med öppen dörr för att höra när dom plingade på. Klockan halv 10 och till slut halv 11 innan dom visar sig. Då säger dom bara att eftersom de spö regnar ute så går de inte att spruta något på huset utanför och dom skulle ändå behöva komma tillbaka en annan gång. Så då gick dom igen så skulle dom ringa min värdfamilj och bestämma ny tid.
Har föresten sovit väldigt oroligt inatt gick och la mig vid 12, hade ringt Daniel innan och han skulle ringa upp mej när han kom hem till sin familj. grejen är ju att colorado är 2 timmar bakåt i tiden så när lilla daniel ringde mig halv 12 som den va hos han , kan ni räkna ut att klockanva halv 2 här. Så ja va jätte yr vaken fattade inget försökte prata lite men gick inte så himla bra, plus att ja va på väldigt dåligt humör har en tendens till att få de om någon ringer och väcker mig mitt i natten ^^ ´så ja kan nog inte ha varit så trevlig men viska höras idag istället när ja är lite mer civiliserad.
Sen vaknade ja av att ja fick sms av emma <3 men harinte så mkt minne av de men skrev tillbaka i morse.
Skriver mer när ja slutat ikväll då harja säkert massa att berätta, eftersom EF ska ringa mej ida om värdfamiljer.
Puss& kram och nyp i stjärten

Inga kommentarer: