lördag 16 augusti 2008

Alla säger håll ut

helvete kan man beskriva mitt tillstånd just nu. Jag vill hem nu allt är helvete dom är dumma i huvet speciellt pappan. De är precis som med en ny Jonas skriker och beteer sig så jag hålelr på att dö av skräck får höra fuck,shit och alla fina svordommar. Dom vill helst att jag ska vara perfekt ha super städat rum inte en pinal får jag ha framme fick ja höra ida. Ja har även fått höra att jag är omogen och inte respekterar dom. Jag har försökt ringa alla ja känner i Sverige men ingen lyckas ju svara bara Emma för tillfället. Nu vill ja bara hem så de smäller om de. Jag sitter å gråter jag har fått skäll varenda dag av dom. Är de inte tvätten så är de bilen allt jag gör är fel jag gör inte mitt bästa säger dom. Nej tyvärr då är jag inte så prefekt för dom. Åt helvete med allt jag orkar inte sånt här, är de normalt att au-pairer sitter och gråter i timmar tack vare familjen? Har försökt prata me dom men dom lyssnar inte. Fan de går inte som ja vill.
Synd att helgen bara är två dar har ett helvete på måndag igen.
Nu vill ja bara lägga mej ner och dö. Önskar så innerligt att ja va i Sverige nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Det låter som att du inte fått en så bra start på ditt år :( Hoppas att det löser sig o blir bättre!
Kram Caroline (från au pair- skolan)

Anonym sa...

Ja.. Jag tänkte ringa jag..Men jag hittar fanken inte ditt nummer! Försökte ringa på de förut men då kom jag int fram. Och nu hittar jag inte det satans numret. Fasikens!

Anonym sa...

bara jag? klart ja alltid finns för dig!!! <3