söndag 17 augusti 2008

Nytt liv

Ska sluta deppa nu och istället agera. Jag är fortfarande inte över att min familj snackade så mycket skit om mig till min Lcc men nu är de slut på att vara mes linda. Jag vet att jag inte alls är i närheten så dålig som dom framställde mig att vara och ingen ska kasta skit på mig då kan ja bli förbannad och nått som gör mej väldigt arg är just orättvisor som att dom säger sin version och självklart tror min Lcc på de och de ska dom få äta upp. Ska berätta min version och ska inte leka snäll längre. Att sen vara falsk är en annan sak som gör mej pisst of, låtsas att inget hänt va va de ja sa? dom låtsas verkligen om som inget hänt frågar om ja mår bra ? dom vet nog svaret ganska självklart. Ska de vara så sätter vi hårt mot hårt, Jag vet nämligen att jag är bra på engelska och jag kan defenitivt prata för mig de är inget jag skäms att vara stolt för De är två riktigt bra egenskaper. Jag ska se till att jag vinner den här matchen, troligtvis kommer vi inte lösa de här problemet utan jag kommer byta familj men inte med dåliga rekomendationer tvärtom den här veckan ska jagvara excenplarisk eftersom Alex inte är hemma så blir de lite svårt men jag klarar de med min envishet och min talförmåga. Tack mina föräldrar för att jag fick ärva min pratsamhet.
Jag ska inte heller ta något personligen de ska rinna av mig som vatten på en gås gå vidare göra allt dom vill. Sen bye bye jag åker inte hem men jag kommer inte stanna här i alla fall. Jag ska inte behöva må dåligt 10 månader till vägrar de då åker ja hellre hem.
Jag ska vara här för att ha kul jag vill inte flytta från området eftersom alex är här men får se hur de blir. Om jag byter familj eller när så kommer jag garanterat inte få en familj i närheten utan istället i någon annan delstat. Men så är livet nu ska jagta och ringa Daniel som jag inte har pratat med på ett tag.
Ni hemma ska veta att ni betyder allt för er tack för att ni bryr er de är så uppskattat
och alla som ringde idag tror de va hela släkten först pappsen sen mamma, moster, mormor, farfar de är alla mina närmaste plus så ringde ja emma och snart Daniel då är min lycka gjord måste ha lite svenskt stöd.
Orkar inte heller vara perfekt när alla frågar i vanliga fall om hur de är så har jag alltid ett standard svar De är bra. Vilket de defenitivt inte är har varit den närmsta tiden. De är inte de att jag inte vill att ni ska fråga eller bry er. Bara att jag inte vill belasta er med mina problem och en del vill ha enkla svar som bra så man slipper fråga massa i onödan. Jag kan då ge er alternativ sanningen eller en lögn.
Nej Ni är älskade och saknade av mig
Bless you // L

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde mig där allt ;) (a)