tisdag 15 april 2008

En dag som alla andra

Dagen har väl varit som vanligt och de betyder bråk igen =/ egentligen hatar jag bråk men kan inte rå för att blir så jävla arg.Dagen började me att jag och sara pratade om lisbet och såklart kom hon gående och började bry sig om hur synd de va om mej å massa skit. Då passade jag på att ta upp de där me ig:et och hon skulle prata bort allt att de inte var så farligt utan hon hade bara varit TVUNGEN att göra de man blir ju knäpp på henne fattade nada men skulle iaf inte få IG men de gör inte att jag hatar henne mindre utan snarare tvärtom mer. Hade även mode och de gick väldigt bra har börjat tycka om de lite mer nu (: men så kom jag hem och allt var frid och fröjd tils vi skulle äta, då blev de bråk igen me mamma och lillasyster Erika. Såklart slutar de me att jag gick ner skrikandes och vi alla var jätte osams om små saker.
De skulle bli så skönt när jag åkte till USA tyckte Erika. Jo de ska de bli men jag vet inte längre
de känns dom de senaste året har vi glidit ifrån varandra mycket vi bara bråkar.
Och när jag tänker efter så tycker ja inte alla saker jag sa när vi bråkade eller innan heller. Jag hatar inte mamma el ERika de bara liksom blir så.
Tänk om tomorrow never comes då skulle jag ångra mej nå grymt
men de tänker man inte på när man väl skriker på varandra de e klart jag inte vill nån något illa men i stundens hetta händer allt.
Nu blir ja sentimental men va fan tänk om nått skulle hända som Engla tex skulle aldrig förlåta mig själv om jag hade sagt nått jag ångrade senare och de hände en olycka el något annat
Ja vet inte om jag känner så för att jag ska till USA och blir borta ett år och komemr nog knappast komma hem mer en en gång om ens de. Tänker på allt som kan hända medans jag är borta.
Men Sara rädda i alla fall min kväll ida =) hon kom och så skulle vi roa oss lite när vi hade bråkat hemma. Så vi skulle upp på ÖB men de va stängt så fanns de ingen bra Bio som gick heller så vi åkte och shoppade på Willys :D massa gott blev de så tog vi en runda på donken me cheese burgare och mc flurry och sara skulle ha utan flurryt : och de tog ganska lång tid där och mc donalds ska vara så snabba inte i mora i alla fall.
Nej så åkte vi hem till Anna och mattias Saras syster och hennes sambo så fick dom våran extra furry fick nämligen en extra fast vi inte beställde de och inte fick vi betala nå mer heller :) så nu älskar vi donken ( ett tag iaf ;)
Nu är jag hemma och mamma har skrikit lite till så funderar på att åka till pappa orkar inte me de här. Sara har ikväll varit en Ängel och jag uppskattade de hon gjorde Tack gumman :)
Ska plugga lite psykologi nurå även fast jag hata r de så finns de på min studieplan =/
Får nog be till högre makter om de ska funka
Love in an elevator

1 kommentar:

Sara sa...

JAAAAAAAAAA VA ROOOOOLIGT DU SKA HA DE MED PSYKOLOGI!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!