torsdag 17 april 2008

Allt ordnar sig till slut

Imorse när jag vaknade hade jag en stor klump i magen för jag skulle upp och hälsa på morfar på sjukhuset han är inte bättre blir bara sämre och sämre. Men han skulle få åka till falun idag och göra någon röntgen och om den inte visade nå bra skulle han vara tvungen att åka till Uppsala och operera en hjärtklaff =/ och de är en väldigt stor operation där dom byter ut hans gamla klaff efter som han är så gammal och i så dåligt skick sa doktorerna att i hans fall ökade riskerna att något gick snett med 7% från 3% om man var ung och frisk och 10% i hans skick. Jag är jätte orolig vet inte om han åkte till Uppsala eller vad som händer är så orolig att de ska gå snett.
Så mamma bad mig åka upp till morfar i morse innan han åkte till Falun i fall han var tvungen att åka till Uppsala så har legat och oroat mig hela natten och i morse ville jag inte gå upp. De tog hela morgonen satt hos morfar flera timmar och pratade om allt möjligt om förr och nu. Kom på att jag Älskar min morfar nå grymt mycket har väl alltid gjort de men kom på idag vilken betydelse de har för mig. Han var den som klippte min navelsträng :) låter knäppt men vi har alltid haft ett speciellt band.
Så tog jag prover när jag ändå var där och så stannade jag hemma från skolan kände att jag inte orkade med att vara där idag.
Så har försökt att koppla av idag sett på film blivit nostalgisk hur jag älskade att vara barn hade jag fått bestämma hade jag aldrig blivit stor. Blivit buren av pappa och mamma föralltid och vara deras lilla bebis =)
Har väl deppat lite hela dan men så ikväll blev jag glad igen
de räckte med ett samtal så blev jag lycklig (: och ikväll är de inget som kan förstöra de
Nu ska jag se på lite Navy CSI för jag har inte riktigt ro att sova just nu :)
Heaven is a place on earth

Inga kommentarer: