tisdag 22 april 2008

Inte normal

Idag var de en sån där dag man bara ville ligga kvar i sängen och sova vidare skulle gärna ha glömt den
just nu är allt i ett enda virrvarv i min hjärna vet varken in eller ut. Så den här dagen ska förhoppningsvis ut på att resa ut lite saker och ting. Fast de jag skulle vilja mest av allt är att den här dagen aldrig började då hade jag sluppit tagit itu me allt nu. eller hade jag? som vanligt hade jag skjutit upp de tills jag mådde ännu sämre så är ändå lite tacksam mot gud att han lät de bli idag.
Känner mej väldigt förvirrad kanske märks på texten men så arbetar mina tankar just nu..
Nej måste införskaffa mig lite mod nu så för skriva mer senare...

Vet din mamma att du super ? vet din far att du ej har oskulden kvar vet dom de
världens bästa låt Btw =)

1 kommentar:

Sara sa...

HAHA! Jag lyssna på den nu!