måndag 14 april 2008

En dag då allt bara går fel

Ja allt började väl redan imorse hos mormor jag pratade normalt med mormor och allt va så bra så råkade jag bara nämna en sak och kom genast på att mormor kanske inte visste de och så klart gjorde hon inte de så jag berättade hur de låg till och hon ringde mamma och frågade om hon ville låna pengar å då va hela karusellen igång.
Mamma blev skit förbannad på mig för att jag råkade försäga mej de va ju så typiskt Linda fine är de så, ska hon väl få slippa mej jag blev arg och ledsen för mamma lyckas alltid såra mig.
Ja så jag vägrar åka dit nu hon beter sig som ett barn kan inte göra nått själv. Nej så vi är inte direkt sams eller hon tror de bara för hon skrev ett förlåt sms som inte betyder ett skit!!
Sen skolan gick väl okej hade bara matte vilket va skönt började dagen med en sovmorgon till 12 sen en lektion väldigt soft må ja säga :)
När jag kom hem hade jag ett brev från skolan
så jag började fundera på vad de kunde vara och när jag öppnade de så ville jag bara strypa Lisbeth. Hon tänker ge mig IG i psykologi för jag hade så hög frånvaro och att jag hade lämnat in två uppgifter för sent asså den människan är sjuk på riktigt
även fast jag har haft vg på dom uppgifter jag gjort hallå de finns inget vett i de
Ja så nu sitter jag här och är skit förbannad Sara ringde nyss och stöttade mig lite
och jag har bestämt mig att joina Hata Lisbeth klubben nu på en gång
Ska ta mig ett rejält snack me henne imorrn hon ska fan få veta att hon lever :@
Nej nu måste jag få i mig något att äta annars komemr de växa horn ur pannan
Now it's War

1 kommentar:

Sara sa...

haha, du får va med i min och fias klubb: psykologi är för psykfall!