söndag 13 april 2008

Livet leker

Ja nu har även jag skaffat en blogg =) mest för att uppdatera mina vänner och alla andra
och speciellt nu när jag åker till USA.
Har bara drygt en månad kvar i skolan och de känns så underbart snart börjar livet men samtidigt som de är sjukt spännande är de läskigt för livet kommer aldrig bli som förut.
Bara Tre månader tills jag åker till United States of America. För er som inte vet ska jag åka dit för att vara Au-pair till en familj med två döttrar som är 10 och 12 år :) verkar hur gulliga som helst längtar verkligen.

Den här veckan har varit lite upp och ner i Tisdags åkte jag inte till akuten igen för tredje gången för magen som vanligt blev jag kvar där och dom tog massa prover till ingen nytta hittade inget fel men nu har dom i alla fall skickat flera prover till Karolinska i stockholm för att verkligen reda ut vad som är fel så väntar på svaren. Fick komma hem på torsdagen på permisson till på fredagen då kändes magen inte så mycket. Men i lördags fick jag ont IGEN när jag jobbade så de va bara att bege sig hemåt och egentligen åka upp till sjukan men hatar Mora lasarett dom gör inget vettigt så åkte inte upp fast jag borde =/....
Peace Out

Inga kommentarer: