måndag 30 mars 2009

ut och in

idag har varit en sån där dag man önskade att man inte ens klev upp utan den har sugit från första stund tills nu och visst de är ett par timmar kvar. igår blev jag riktigt chokad sådär så de rör om i hjärnan och man känner sig tom jag fick ett samtal jag inte var beredd på och de tog hårt trodde inte jag kunde visa dom känslorna men tydligen hjärnan kan verkligen lura dig på alla möjliga sätt. Jag förstår inte 6 veckor och inte ett ord och då tror du att jag blir glad nej fel jag blir skit förbannad och har tusen frågor i stället varför är den största! Jag gjorde verkligen allt för dej så får ja ett slag i ansiktet och nu passade de! men jag vet inte om ja vill längre om ja har lust att bli sårad igen. Nej mina känslor leker en bergochdalbana med mig och ja vet snart inte va ja heter.
Nej idag har inte varit en bra dag och de visar att de är fel att vara lycklig utan man måste må dåligt när man får en uns av lycka.
Life sucks this time really hard

Inga kommentarer: