lördag 28 mars 2009

Leklandet

Idag hade jag och alx planerat att ta med oliver, Robin och Natalie till lekalandet så de fick busa av sig lite och Robin som är störst var till en början väldigt skeptiskt men när vi väl skulle gå hem hade dom garanterat velat lekt lite längre.
Hade väldigt trevligt blev ombedd att leka jag med så de va bara att hoppa in och leka som en tok och försöka få tag i nån utav dom små vesslorna och de va inte lätt kan ja påstå.
Sen blev de hem till oss för att få i oss lite mat och energi och sen hem med alx och oliver.
har verkligen haft en super trevlig dag och med trevligt sällskap,
Nu börjar faktiskt saker och ting bli väldigt positiva i mitt liv allt går åt rätt håll och jag trivs väldigt bra utan all skit och dant.
Jag tror faktiskt på ödet att de är något som gör att saker händer och de är för en orsak de kan låta töntigt men de skiter ja i.
Man möter olika människor i olika situationer och lär kännaa varandra på helt olika sätt och de harsina fördelar och nackdelar men för mej har allt vänts till de positiva.
De är så här livet ska vara men de kan lika gärna stupa rakt ner igen så jag vill inte ta ut segern i förskott.

Inga kommentarer: