tisdag 26 augusti 2008

vilsen i huvudet

Kom nyss hem från alexandra har varit där i stort sett hela kvällen eller jag, alex och hennes kompis emma drog till ikea och shoppade mat. Så nu ligger ja i sängen ner myst i mitt dun täcke och bloggar lite.
Jag har haft en panik attack ringde till mamma mitt i natten och stor grina allt är bara som en tjock dimma i huvudet, de va verkligen inte så här ja föreställde mig mitt år här.
Min värdmamma kom hem och frågade om ja ville åka hem men ja sa bara som de va att ja ville byta familj för jag klarar inte deras beteende. Då berättade hon att min Lcc hade ringt och sagt massa saker bla att om ja skulle byta familj så skulle hon ge mej dåliga rekomendationer och säga att ja borde åka hem. De krossade verkligen allt mitt hopp så där av min panik attack.
Ja vill inte bo me familjen men ja måste eftersom min Lcc hade sagt som hon sa. De va massa mer men orkar inte just nu. Men min lcc ringde upp mej så pratade vi och konstaterade att de inte va rätt information ja fått.
Ring gärna imorgon för att stötta mig känner att jag håller på att tappa fotfästet
Den person som ska hjälpa mig i de här landet är mer på min värdfamilj sida.
Ska lyssna på lite musik nu såjagkan vaggas in i en värld av drömmar
där ja kan fly från verkligheten.

1 kommentar:

Mormor sa...

ja vad skall man säja,det är tur att du har,en kompis som du kan prata med+att du har träffat en Borlänge tjej.Jag ringer någon
"natt" (här).
STOOOOOOR KRAM