måndag 4 augusti 2008

Känsla av Sverige

Nu sitter ja på mitt rum och mumsar Ballerina som ja köpte på IKEA här om dagen och kan berätta att de är super gott har inte ätit ballerina på hur länge som helst men äntligen. Och när jag ändå var där köpte jag Pågen gifflar smakar nästan som kanelbullar fast lite mer degiga men super gott ändå så blir ja så glad att se svenska saker där all text är på svenska. Så köpte ja även älg makaroner och en svensk kokbok eller de står på engelska med engelska mått fast de är svensk mat dock är de mesta fisk recept. Kan förstå varför amerikaner tror att vi svenskar bara äter fisk. Ska fortsätta jobba lite nu ska skriva ett litet mejl till min LCC nu innan men sen blir de bil åkande hela dan.
Adios Amigos

3 kommentarer:

Anonym sa...

AHAAAAAA! Jag har också köpt älgmakaroner! hehe

Anonym sa...

haha vadå finnns de IKEA där?
Jag tog ditt citat sen btw xD haha de lät så kul :P och klart jag ska komma och hälsa på! :D <3

Mormor sa...

JA JA
Om du besöker IKEA igen så kan du
äta Svenska Köttbullar ,för det
serverar dom på alla IKEA i hela Världen
KRAM