onsdag 18 mars 2009

Prata ut

just nu känner jag för att prata med nån helt utomstående och bara vräka ur mig all rappakalja som ja vill bli av me jag vet en person ja skulle kunna prata me om allt som är objektiv men vet inte om han vill/orkar lyssna till mina världsproblem men ska ta mod och fråga för man kan ju inte få mer än ett nej eller hur?!
Nej jag kan faktiskt förstå varför jag har ont i magen så som ja håller på och måste smyga på tå för mycket i mitt liv. Just nu vill ja gräva ner mig och bara gråta och bryta ihop för ja känner att ja måste de men ja har inte tid att göra de utan måste kämpa vidare och visa en annan fasad för omgivningen. Jag är bra på att bry mig om andra, de är något som ja är proffs på för så länge jag har någon annas problem över mig så hinner jag inte tänka på allt jag trycker längre bak i huvudet för att slippa att ta itu me allt.
Så nu känner jag att allt kommmer komma på en gång och ja orkar inte de inte nu snälla?!
Jag vet att ja ställer upp för alla och ni säger när ska ja få ställa upp för dig så ber ja bara om en sak snälla gör de nu och fort för jag skulle verkligen behöva erat stöd och omtanke just nu.
standing on the shoreline

Inga kommentarer: