tisdag 19 augusti 2008

Söta klassen


Jag kom och tänka på en sak när jag kollade på vårat klass kort eller de vi tog på studenten då vi hade förfest hos mig. Hur mycket jag kommer sakna att inte gå i skolan de är redan som jag har haft 20 sommarlov de va klassen som gjorde de roligt att gå i skolan. Alla hade sin personlighet och tillsammans blev vi, Vi och alla klockrena kommentarer. Jag har fått äta upp många saker som jag har sagt och ni som gick i våran klass vet precis va de handlade om ^^ Speciellt efter ja var i Egypten.
Kommer speciellt ihåg en Geografi lektion där vi satt tjejerna på en sida och killarna på andra så satt vi och disskuterade något. Och vi lyssnade väl inte så mycket på Stefan men så va de alltid ju men så håller killarna upp en lapp där de stod : " Vad har Rico som inte vi har? "och alla lutar huvudet på sned och ser jätte gulliga ut och ler. Man kan inte annat än att skratta och alla skrattade och förstod va de handlade om. Fast inte Stefan så han undrade va som va så kul men de nöjet fick han inte ta del av. De är lite känsligt så tar inte upp de men all inblandade vet va de handlar om hehe ^^. Och innan vi hade bestämt vårat tema till student veckan så hade vi förslag så kom johan djos på den roliga idén att alla killar skulle klä ut sig som rico
då säger kans tror ja de va " Måste vi alla ha sex me Linda då? " haha ni är minnesvärda alihopa
men speciellt ni killar kommer aldrig glömma er. Hur mycket ja än försöker så hade vi ju Jens historien men de är inte lika intressant.
Nej de är minnen de Saknar faktiskt att gå i skolan
å så vet jag inte alls vad ja ska välja för högskola/ universitet men de löser sig
Nattliga hälsningar från USA

1 kommentar:

Anonym sa...

SVar: Näe den med grönt te var väl inte någon höjdare :P Den var inte äcklig men inget jag kommer köpa, finns godare liksom :P