söndag 31 augusti 2008

Pucko

Asså kan man träffa på mer patetiska människor än mina värdföräldrar? tror inte de. Jag fick ett mejl från min program director som frågade va ja hade för krav på en ny familj och varför ja bytte från familjen. För min värdfamilj hade sagt att jag bröt deras curfew och lämnade barnen. Och ja har inte ens hört nå om min curfew från dom utan dom sitter och hittar på massa skit om mej. å de gör mig så förbannad. Så nu har ja skrivit ett mejl tillbaka och de va långt kan ja lova där ja har förklarat allt. Så hoppas hon är mer neutral och lyssnarpå mig med. Men hon verkade väldigt bra och ville verkligen lyssna på vad ja hade attsäga och min version.
Nej nu orkar ja inte bry mig ska försöka koppla avme filmen och så berättar ja mer imorrn va hon svarade.
Sov gott

Inga kommentarer: