fredag 8 augusti 2008

Crazy

Jag har ju en tendens att köpa skor och pappas smek namn på mig är Imelda marko (reserverar mig för stavfel ) Nån tant som tydligen hade väldigt mycket skorsom Moi men dock mycket fler än mej men men. Jag har nu varit här i 5 veckor och jag har köpt 3 par skor så har en känsla av att jag kommer komma hem me 511 par skor eller nått i den stilen. Ska försöka behärska mig vilket är väldigt svårt.
Och idag ska jag nog klippa mig vill ha nått nytt nu plus att jag funderar på att blondera mig :O ja vet att jag är knäpp redan och impulsiv men vill så gärna testa nått nytt skulle de se hemskt ut så får jag bara färga om de. Nåja får se hur ja bestämmer mig för att göra, de får ni veta imorrn om de är blondin linda som skriver eller tråkiga brunetten hihi ^^
I valet och kvalet

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja.. Blond skulle ju passa din personlighet bättre...och ditt namn....Linda ROSING!